درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

مصاحبه‌ای دیده نشده از تتلو درباره نخستین آرزویش در مسیر خوانندگی + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۸۹۴۷
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
مصاحبه‌ای دیده نشده از تتلو درباره نخستین آرزویش در مسیر خوانندگی + فیلم
روز گذشته تیتر بسیاری از رسانه‌ها خبر بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده رپی بود که پس از حاشیه‌ سازی‌های فراوان در سال‌های اخیر در نهایت از ترکیه به ایران استرداد و بازداشت شد.

به گزارش شهرآرانیوز خبر بازداشت این خواننده جوان که پس از خروجش از ایران حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد و اخیرا نیز با شکایت دختران نوجوان و جوان پرونده قضایی‌اش با عنوان «خانه وحشت تتلو» تحت پیگرد قرار گرفت، واکنش‌های مختلفی را از درخواست برای مجازات تا رسیدگی به مشکلات روانی این خواننده رپ تا انتشار تصاویر قبل و بعد از خروج او از ایران به دنبال داشت.

در این میان متن و ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که ادعا شده اولین مصاحبه با تتلو در ابتدای راه خوانندگی است. در این گفتگو تتلو که هنوز در ابتدای راه خوانندگی است از آرزوی خود می‌گوید.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->